فیلتر ممنوع!

نتایج قرعه کشی گرین کارت امریکا

از هم اکنون می‌توانید نتایج برنامه قرعه کشی سال ۲۰۱۶را مشاهده کنید.

امیر شکیب - Amir Shakib

به نقل از صفحه فارسی وزارت امور خارجه آمریکا در فیسبوک، برای با خبر شدن از نتایج قرعه کشی گرین کارت آمریکا نکات زیر را رعایت کنید:

1- برای بررسی وضعیت پرونده خود در قرعه کشی گرین کارت لطفا تنها به تارنمای قرعه کشی در این نشانی بروید: www.dvlottery.state.gov

2- برای دریافت نتیجه تان شما باید شماره تاییدیه(confirmation number)، نام خانوادگی (دقیقا همانطور که در فرم ثبت نام وارد شده) و سال تولد خود را وارد کنید.

3- درصورتی که به شماره تاییدیه خود دسترسی ندارید، روی جمله” forgot your confirmation number” کلیک کنید، اطلاعات لازم را وارد کرده و شماره تاییدیه خود را بازیابی کنید.

4- در زمان وارد کردن شماره تاییدیه و نام خانوادگیتان لطفا به تفاوتها میان حرف او انگلیسی“O” و صفر “0” و همچنین تفاوت میان حرف انگلیسی آی“I” و عدد یک “1” توجه کنید.

5- برگزار کنندگان و دست اندرکاران قرعه کشی به هیچ وجه با افراد موفق و یا غیر موفق در قرعه کشی از طریق ایمیل تماس نمی گیرند. تنها راه آگاه شدن از نتایج قرعه کشی مراجعه به تارنمای قرعه کشی است. هرگونه ایمیلی که در مورد نتایج قرعه کشی دریافت کنید جعلی بوده و با هدف سوء استفاده مالی از شما ارسال می شود و شما باید آن را نادیده بگیرید.

6- انتخاب به قید قرعه، تضمینی برای دریافت روادید توسط شما نخواهد بود. این انتخاب فقط به آن معنا است که شما داری شرایط تقاضا برای ویزای قرعه کشی هستید و اگر واجد شرایط شناخته بشوید به شما ویزا تعلق خواهد گرفت.

0 thoughts on “نتایج قرعه کشی گرین کارت امریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *