فیلتر ممنوع!

مریم حیدر زاده پس از چند سال “مجاز” شد

مریم حیدرزاده که در سالهای گذشته فعالیت‌ها و آثار زیادی را با ترانه ها و آثارش در فضای موسیقی کشور منتشر کرده است پس از دوره ای تقریبا طولانی توانست در فضای رسمی هنری کشور فعالیت هایت را از سر بگیرد. جدیدترین کتاب این شاعر و ترانه سرا به نام «تو را در حضور همه دوست دارم»، که مجموعه ای نثر با چند ترانه کوتاه و بلند است به تازگی در بازار کتاب ایران منتشر شده است تا پس از مدت ها شاهد انتشار اثری جدید از این هنرمند باشیم.

مریم حیدر زاده-امیر شکیب

«مریم حیدرزاده» درباره این کتاب گفت: «این کتاب کاملا نثر و در قالب نامه هایی عاشقانه است و البته چندین و چند شعر و ترانه کوتاه و بلند هم در آن گنجانده شده است.» او در ادامه افزود: «این کتاب ۴۳۸ صفحه ای به تازگی در بازار کتاب منتشر شده است و مراسم رونمایی رسمی از آن هم به زودی در تهران برگزار خواهد شد که به محض قطعیت زمان و مکان برگزاری به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.»

این شاعر و ترانه سرا در باره ادامه فعالیت هایش در حوزه موسیقی کشور و ممنوع الکاری اش نیز توضیح داد: «طبق قول هایی که از مسئولین مربوطه گرفته ام، آرام آرام مشکلات حل می شوند. انتشار این کتابم خبرخوبی بود و باعث شد انرژی زیادی بگیرم. به زودی در موسیقی داخلی هم فعالیت‌هایم را از سر خواهم گرفت.»

از این شاعر و ترانه سرا آثاری با صدای خشایار اعتمادی، مجتبی کبیری، محسن چاوشی و… منتشر شده است. او همچنین در چند آلبوم اختصاصی با آهنگسازی بزرگانی چون «فریبرز لاچینی» آلبوم دکلمه آثارش را هم روانه بازار موسیقی کشور کرده است.

منبع

0 thoughts on “مریم حیدر زاده پس از چند سال “مجاز” شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *