فیلتر ممنوع!

سه مقام ارشد انتظامی درسقوط هواپیما کشته شدند

رادیو فردا به نقل از یک مقام آگاه به خبرگزاری ایرنا گفته است که هفت سرنشین هواپیمای نیروی انتظامی ایران که در منطقه کورین زاهدان سقوط کرد،‌ کشته شده اند. خبرگزاری فارس نیز می گوید:« سردار صادقی از معاونین بازرسی ناجا، سرهنگ خرسندی از پلیس پیشگیری و سرهنگ درودگر از معاونت عملیات ناجا جزو سرنشینان این هواپیما بوده اند.»

3E9E6BBB-888C-4E6E-AAA6-1415C525B98F_w640_r1_s

این مقام آگاه به خبرگزاری جمهوری اسلامی-ایرنا- گفته است:‌ این گروه شنبه ۱۹ مهرماه برای بررسی حادثه سراوان با یک فروند هواپیما نیروی انتظامی از تهران عازم زاهدان بودند که درارتفاعات سبز پوشان منطقه چاه رحمان از توابع بخش کورین شهرستان زاهدان بر اثر سقوط هواپیما کشته شدند.

طبق این گزارش این هواپیما از نوع توربو کوماندور نیروی انتظامی دارای سه کادر پرواز و چهارسرنشین بوده است.

خبرگزاری مهر نیز با تایید هویت سه تن از مقام های نیروی انتظامی گفته است: با کشف لاشه هویت و اجساد کشته شدگان این حادثه، تحقیقات درباره شناسایی علت سقوط هواپیما آغاز شد.

طبق این گزارش،‌ این هواپیمای نیروی انتظامی ساعت ۲۰ و ۳۰ شنبه ۱۹ مهرماه تهران را به مقصد زاهدان ترک کرده بود و ساعتی پس از پرواز و درنزدیکی زاهدان از رادار محو شد.

خبرگزاری مهر اضافه کرده است: با اطلاع موضوع یه نیروهای هلال احمر ۲۵ تیم راهی محل ناپدید شدن هواپیما شده و پس از ساعت ها جستجو، لاشه هواپیما را در ارتفاعات سبزپوشان، خوالی معدن مس در زاهدان کشف کردند.

گزارش ها حاکی است که کارشناسان با حضور در محل حادثه در جستجوی جعبه سیاه هواپیما هستند.

درهمین حال، پیشتر یک منبع آگاه در سازمان امداد و نجات به خبرگزاری فارس گفته بود که احتمال انفجار این هواپیما در آسمان وجود دارد.

گزارش رسانه های ایران حاکی است که این افسران ارشد نیروی انتظامی قرار بود برای بررسی حملات اخیر به نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان به زاهدان بروند.

شامگاه چهارشنبه در حمله افراد مسلح به خودروی گشتی نیروی انتظامی در سراوان، سه نفر از ماموران انتظامی کشته شدند .

همچنین به گزارش خبرگزاری مهر صبح پنج‌شنبه نیز درحمله افراد مسلح به پاسگاه آسپیچ در حومه شهرستان سراوان یک درجه دار نیروی انتظامی نیز کشته شده است.

منبع

0 thoughts on “سه مقام ارشد انتظامی درسقوط هواپیما کشته شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *